trafic ranking

Statistici web

Thursday 13 May 2010

2. "Mai nu vrea si mai se lasa"

O namila m-a insfacat si mi-a rupt dresul cu o singura miscare.Tip! Nu stiu daca de durere sau de placere dar o fac, din adancul plamanilor! Simteam cum toata zona dintre picioarele mele tremurande, ardea. Vibra totul in mine!

Incerc sa scap din imbratisarea aceasta odioasa insa nu pot riposta. Ce face el cu degetele sale imense ma lasa fara vlaga. Imi sufla in ureche cuvinte murdare, murdare ca el, si ca locul in care ne aflam. Ma curprinsese cu o mana pe dupa gat si cu cealalta lucra in interiorul meu din ce in ce mai adanc. Fora efectiv in adancurile mele. Rusine, scarba, exaltare, frica treceam prin toate starile in acelasi timp.

In toata incrancenarea reusesc sa ma smucesc cat de cat si sa ma intorc cu fata spre bar, locul unde vroiam sa ajung initial. Deasupra barmanului care nici nu ne baga in seama, semn ca acest fel de comportament e ceva obisnuit acolo, se afla o oglinda; vreau sa-mi vad agresorul!
Deschid ochii larg ca si cand incerc sa-mi lipsesc si mai bine imaginea pe retina. Nu-mi vine sa cred cine este!

Va continua

0 comments:

Post a Comment

Followers