trafic ranking

Statistici web

Friday 14 May 2010

Alice Hoffman Regina de Gheata

"Ne-am dezbracat in livada si am intrat sub jetul de apa. In aerul noptii, sub apa, ne puteam imbratisa oricum voiam. Cativa kilometrii in jur nu mai era nimeni, absolut nimeni. Imi placea sa-l simt, asa real, asa de mult aici, atat de mult acum. Imi placeau muschii lui de sub piele, caldura corpului sau, felul in care ma ardeau sarutarile lui. Imi placea cum ma dureau, felul in care imi arata ca sunt vie, acum si pentru totdeauna, ca vedeam culoarea rosie, ca voiam sa ma asez in genunchi, fara sa-mi pese daca mai era vreun om in univers. Nu-i de mirare ca oamenii faceau asta oricum si cu oricine; cu persoane straine, in parcari, disperati, lacomi; cand esti impreuna cu cineva, ti se pare ca esti unica fiinta care nu e singura. Atat de diferit, deoarece atunci cand esti indragostit, asta-i ironic: iti simti singuratatea   atat de tare incat te doare. Atunci cand nu sunt cu tine."

0 comments:

Post a Comment

Followers